Świeżak
Siema panowie ma taki problem otóż przy mojej aprilii rs 125 mam gaźnik dellorto i nie dojdę do ładu żeby go wyregulować i pewnie myślicie po co ? A po to że bez ssania nie ruszę z miejsca bo muli silnik gaznik tak jakby nie podawał benzyny pomóżcie.Ale jak już ruszę z miejsca oczywiście na ssaniu i tak ok.3000-4000 tyś obrotów je puszcze to wtedy się jakoś zbierze na obroty. Nie wiem od czego jest śrubka zaznaczona na zielono jak ktoś wie to niech napisze.
http://s1.img.pl/v/9962/zdjecie0029.jpg
http://s1.img.pl/v/9963/zdjecie0028.jpg
Offline
Użyj wyobraźni i logiki. Pomyśl, ściągnij dane serwisowe, poszukaj w necie schematów i manuala. Jak nie potrafisz ustawić pojedynczego gaźnika na 2 suwowym silniku... to nic o swoim sprzęcie nie wiesz... ciekaw jestem co byś zrobił jakby ci pierdzipęd padł gdzieś w trasie?? Telefon po przyczepę??
Weź się w garść, znajdź serwisówkę i dane ustawień wstępnych, według nich ustaw gaźnik, potem dostrój na wyczucie i gotowe. Tylko przestań gadać i pisać, i weź się za to, nikt z nas cię nie wyręczy.
Offline
Świeżak
No już doszedłem do ładu serwisówek żadnych nie znalazłem ale trzeba było zwiększyć dawkę benzyny bo na ssaniu dostaje więcej wiec jechał dobrze a bez nie. Dzięki
Offline
StreetFighter
Jak chcesz poczytać o gaźniku (dane, ustawienia itp) to zobacz sobie serwisówkę do NSR 125 bo gaźnik jest ten sam i jest ładnie opisane.
/O ile masz wersję z gaźnikiem 28mm, ale ten większy też się chyba zbytnio nie różni.
Offline
Świeżak
Ej jak możesz to daj mi linki do tych schematów ok???
Offline
StreetFighter
Google nie gryzie, 30 sekund szukania...
No ale proszę: http://www.geneva-racing.ch/~alains/NSRmanualDOC.zip (jak nie zadziała z kliknięcia, to prawym kliknij i wybierz żeby zapisać element docelowy).
Do admina/moda: przenieście, bo regulacja tuningiem nie jest
Ostatnio edytowany przez domban (2011-03-08 18:42:07)
Offline